مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در موسسه جهاد استقلال برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی موسسه جهاد استقلال؛  روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ مصادف با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر مدیر کل محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید و همچنین مراسم جشنی به همراه مولودی خانی مداح اهل بیت حاج حسن خلج با حضور آقای عبدالهادی مطلق رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال و مدیران و پرسنل موسسه جهاد استقلال و شرکت های تابعه در محل نمازخانه موسسه جهاد استقلال برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله رحمانی مهر مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه وزارت جهادکشاورزی، در این مراسم، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: این جلسات برکت به کار می‌دهند. در حقیقت، ذکر اهل بیت به کار و زندگی ما برکت می‌دهد.

وی افزود: یکی از القاب امام رضا (ع)، غریب الغرباست. اینکه امام (ره)، از جمع خانواده خود دورافتادند یک وجه بود. اینکه به زور و اجبار به طوس آمدند وجه دیگری بود. اگر امام نمی‌رفتند، قتل ایشان زودتر صورت می‌گرفت. برنامه‌های زیادی را برای محصور کردن امام(ع) در نظر گرفتند. جلسات بسیاری برگزار کردند که امام رضا(ع) را مغلوب کنند. در یکی از این جلسات، دانشمندان بسیاری را جمع کردند تا امام را در بین دانشمندان تضعیف کنند. اما متوجه شدند عالم علم محمد است و بر کل جلسه غلبه کردند.