جلسه شورای مدیران موسسه جهاد استقلال با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد استقلال روز دوشنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ جناب آقای دکتر محمدی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی به همراه مدیرکل پشتیبانی، مدیرکل امورمالی و مشاور و رییس ستاد معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه ی هفتگی شورای مدیران موسسه جهاد استقلال حضور یافتند.
این جلسه با حضور آقای عبدالهادی مطلق رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه جهاد استقلال، مدیران ستادی موسسه جهاد استقلال و مدیران عامل موسسات و شرکت های تابعه موسسه جهاد استقلال برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای دکتر مطلق ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته ی جهاد کشاورزی به معرفی موسسات و شرکت های تابعه و فعالیت های آنها پرداختند. سپس آقای دکتر دادفر معاون مدیرعامل موسسه جهاد استقلال گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت جدید را ارائه نموده و به بیان مشکلات و امورات تعیین تکلیف نشده فی مابین موسسه جهاد استقلال و وزارت جهاد کشاورزی پرداختند.همچنین طبق روال مرسوم جلسات مدیران عامل هر کدام از شرکت ها گزارشی از اقدامات در حال انجام و را ارائه و مسائل و مشکلات موجود را بیان کردند.
معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی سخنانی در مورد فلسفه ی جهاد کشاورزی و اهمیت وزارت جهاد کشاورزی و نقش بسیار مهم و راهبردی این وزارت خانه در تامین اقلام ضروری و امنیت غذایی کشور ایراد نمودند.

ایشان ضمن تشکر از مدیرعامل موسسه جهاد استقلال و مدیران عامل موسسات و شرکت های تابعه، موسسه جهاد استقلال را به عنوان بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاورزی دانسته و به لزوم همکاری و تعامل بیشتر موسسات و شرکت های تابعه موسسه جهاد استقلال با وزارت جهاد کشاورزی در راستای به ثمر رسیدن اهداف و اقدامات عالی وزارت متبوع تاکید کردند.

در انتها ایشان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه، برای موسسه جهاد استقلال  درعرصه های مختلف فعالیت اعم از کشاورزی، بازرگانی وغیره آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داشتند.