موسسه فرهنگی – ورزشی جهادگران از تاریخ ۱۳۷۷/۴/۱۵ پایه‌ریزی شده و اساسنامه آن در تاریخ ۱۳۷۷/۶/۱۰ و طی شماره ثبت ۱۰۴۱۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و تغییرات اساسنامه طی تشریفات قانونی به شماره ۱۹۹۹۵/۳۳ مورخ ۱۳۸۰/۶/۸ اصلاح گردیده است. موضوع اصلی فعالیت مؤسسه بر اساس ماده ۳ اساسنامه، مطالعه، طراحی و تأسیس و مدیریت مراکز و مجتمع های فرهنگی، برگزاری دوره‌ها و همایش و جشنواره و مسابقات و هرگونه فعالیت فرهنگی، آموزشی و پرورشی و تورهای زیارتی و سیاحتی و درمانی در داخل و خارج کشور می‌باشد .

موضوع فعالیت

  1. مطالعه و طراحی، تأسیس و مدیریت مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی، ورزشی، رفاهی، خدمات بهداشتی و درمانی اعم از مهد کودک، مدارس و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه، ‌هنرکده، باشگاه ورزشی، اماکن اقامتی و تفریحی و سالنهای نمایش و سایر موارد.
  2. انجام فعالیتهای انتشاراتی و مطبوعاتی و تولید و عرضه فعالیتهای صوتی و تصویری، رایانه‌ای و اطلاع‌رسانی در راستای فعالیت موضوع بند فوق‌الذکر
  3. ارائه خدمات مشاوره‌ای و بهداشتی و درمانی و پرورشی و آموزشی
  4. برگزاری دوره‌ها و همایش‌ها، جشنواره‌ها، مسابقات و هر گونه فعالیت فرهنگی، آموزشی، پرورشی، ورزشی، علمی، هنری ، رفاهی، تورهای زیارتی و سیاحتی و درمانی در داخل و خارج از کشور در راستای وظایف مؤسسه
  5. سرمایه‌گذاری و مشارکت با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی داخل و خارج از کشور
  6. انجام کلیه عملیات بازرگانی در رابطه با موارد فوق

مجتمع فرهنگی ورزشی سبز

ین مجتمع در فضایی حدود ۱۴۰۰۰متر مربع بهمنظور گسترش ورزش در کشور و ارائه بهترین خدمات ورزشی در رشته های گوناگون در سال ۱۳۷۴تأسیس گردید. امکانات موجود در این مجتمع شامل:

استخر ،سونا(خشک و بخار) ،جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ورزشهای رزمی – بوفه و سالن هوازی .، سالن چند منظوره )فوتسال – والیبال – بسکتبال – بدمینتون )، زمین چمن فوتبال – زمین تنیس – پینگ پنگ – بیلیارد – ماساژ

مجتمع رفاهی صدف خزرآباد ساری
مجتمع ساحلی صدف با مساحت ۲ هکتار در یکی از دنج ترین مناطق استان مازندران و در منطقه خزر آباد ساری قرار دارد. این مجتمع با محیطی آرام و ساحلزیبای دریا و با داشتن وسایل و امکانات رفاهی مانند زمین بازی کودکان زمینهای ساحلی فوتبال و والیبال ، دوچرخه و لوازم ورزشی و تندرستی رستوران و فروشگاه،خدمات اینترنتیwifi در محوطه مجتمعمحلی مناسب و امن جهت استراحت و تفریح خانواده هاست. مجتمع صدف با داشتن ۵۱ عدد سوئیت دوبلکس ،ساحلی و کانکسییک خوابه و دو خوابه وهمچنین ۲۰ عدد آلاچیق مناسب جهت اسکان خانواده ها ، آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم ،شرکتها و سازمانهای دولتی و آزاد در قالب قرارداد های منعقده می باشد.

مجتمع فرهنگی ورزشی زیتون
مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی زیتون واقع در شهرک غرب یکی از بزرگترین و مدرن ترین مجموعه های ورزشی غرب تهران بوده و دارای امکاناتی شامل:

استخر بزرگسال
استخر کودکان
سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، اتاق اکسیژن، اسپینینگ در آب
این مجموعه دارای یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن های بدنسازی منطقه می باشد که زیر نظر برترین مربیان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

  • تنیس، فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، پینگ پنگ
  • ایروبیک، ایروبیک ریتمیک، پیلاتس، ژیمناستیک، باله، TRX، اسپینینگ، یوگا
  • انواع هنرهای رزمی (کاراته، تکواندو، ووشو، کیک بوکسینگ، کونگ فو، آیکیدو، دفاع شخصی و …) زیر نظر اساتید فدراسیون و تیم های ملی
  • دارای کلینیک سلامت و تندرستی (مجهز به دستگاه هایی مانند: کویتیشن و غیره) بوده و همچنین با دارا بودن تجهیزاتی همچون بادی آنالیز و تست های مربوطه، ورزش مورد نیاز هر نفر با توجه به فیزیک بدنی فرد را پیشنهاد می دهد.