قرارداد امضا شده مجتمع انبارهای فردیس کرج تحویل شد

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد استقلال، این قرارداد به استناد تفاهم نامه مشترک چهار جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، شرکت زیست پویش سورین (شتاب‌دهنده) و مجمع عمومی عادی که پیش از این به امضا رسیده بود، بین طرفین مبادله شد.

این قرارداد با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره؛ عبدالهادی مطلق به عنوان موجر از یک طرف و شرکت شتاب‌دهنده زیست پویش سورین به نمایندگی رشید جلالی جعفری با مسئولیت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و خانم شهرزاد آثار با مسئولیت نایب رئیس هیات مدیره به عنوان مستاجر منعقد شده است.

محتوای این قرارداد عبارت از، اجاره بخشی از مرکز انبارهای جهاد مرسوم به مجتمع انبارهای فردیس کرج تحت مالکیت قطعی شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، ساختمان های اداری و زمین قابل کشت است.

برخی از مصوبات این قرار داد به شرح زیر است:
مستاجر در مورد اجاره نسبت به راه اندازی کارخانه و شهرک نوآوری کشاورزی و امنیت غذایی و صنایع وابسته، ایجاد نمایشگاه موقت و دائمی، عرضه و معرفی محصولات دانش بنیان، صادرات و واردات، گلخانه ها و خانه های خلاق، مراکز رشد و نوآوری، پردیس علمی مراکز آموزش تحقیقاتی، عقد تفاهم نامه و جذب همکاری و مشارکت و اخذ نمایندگی از پارک های علمی و فناوری داخلی و بین‌المللی، ایجاد خط تولید و تجاری سازی محصولات نوآورانه در کلیه شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد زمینه مناسب به منظور ارائه خدمات فنی و تخصصی به شرکت‌ها و استارتاپ‌های هدف و توانمندسازی و …. موظف است.